Welke betaalmogelijkheden zijn er?
iDEAL
Kiest u voor betaling met iDeal dan komt u in de vertrouwde omgeving van uw bank. Wij ontvangen de betaling direct en kunnen gelijk aan slag met de verzending van uw bestelling.
Vooruit betalen per bank
U kunt uw bestelling betalen door middel van een bankoverschrijving. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen wordt de bestelling verzonden.
Achteraf betalen
Wij werken samen met Billink, die het gehele achteraf betalingsproces voor ons uitvoert. De facturering en vordering van uw bestelling dragen wij over aan Billink. Kiest u voor Billink dan is het vereist om uw geboortedatum en telefoonnummer in te vullen bij uw bestelling. U ontvangt van Billink een email met uw factuur en betaalgegevens.
Wij bieden bij aankopen door de de Rijksoverheid E-factureren aan.
Extra uitleg over achteraf betalen via Billink
Wanneer u de bestelling plaatst, wordt er realtime door Billink een credit check uitgevoerd. Is deze succesvol dan zal de bestelling direct worden verwerkt. Wordt uw order niet geaccepteerd door Billink dan kunt u via een andere betaalmethode alsnog uw bestelling betalen.U dient de factuur binnen 14 dagen rechtstreeks te voldoen aan Billink. Voor vragen rondom het betaalproces kunt u terecht bij Billink. De klantenservice van Billink is bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur. Dit kan telefonisch via 010 – 41 41 473 of per mail info@billink.nl.
Betaalmogelijkheid voor Belgische klanten
Met Bancontact kan u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw eigen vertrouwde Belgische betaalomgeving.