Garantie en klachten

Wij geven om onze producten en doen logischerwijs ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen 2 maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
 

 

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@laptray.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling bij Stichting Webwinkelkeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. 

De waardering van www.laptray.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.2/10 gebaseerd op 1582 reviews.